Website for dental practice software

First look:
https://www.claire.dental

Thanks to Blocs and you guys :heart_eyes:

8 Likes

On the website, except in the video, it is neither mentioned that you have a subscription based software nor how much you charge for it. And if it is mentioned it is no easy to find. I didn’t. It took me actually a while to get he gist, that the website is for a software and not for a dental praxis.
I think there should be a category name “Price”.
Otherwise very nicely done indeed. :+1:

1 Like

Schöne Seite. Aber ich muss auch zustimmen, dass ich längere Zeit dachte, es geht um eine Zahnarztpraxis.

Vielleicht kann man den Fokus auf der Startseite mehr auf die Software legen, als auf die schönen Zähne der Dame im Hintergrund. ZB den Hintergrund durch ein Mockup von einem iMac, auf dem die Software Claire läuft, ersetzen.

Dann auf der Startseite unten: Warum Claire? durch: Warum sollten Zahnarztpraxen Claire nutzen?. Dann fühlt sich die Zielgruppe auch direkt angesprochen.

Die lilafarbenen runden Kästen würde ich auf den Seiten “Sicherheit” und "wer wir sind " nicht transparent gestalten.

Grüße

The owners don’t want a page with pricing …

Danke bigbloc … gebe ich weiter …

Thanks guys for taking the time to give helpful feedback!